پالایشی‌ها شاخص کل بورس را سبز پوش کردند

پالایشی‌ها شاخص کل بورس را سبز پوش کردند

نقدینه - شاخص کل بورس در روز دوشنبه ۰.۱۵ درصد تقویت شد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، شاخص کل بازار سرمایه در روز دوشنبه، ۲ هزار و ۱۴۵ واحد رشد کرد و در کانال یک میلیون و ۴۰۸ هزار واحدی ایستاد. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار سرمایه ۰.۱۵ درصد تقویت شد.

شاخص هم وزن نیز ۱ هزار و ۴۰ واحد رشد کرد و در کانال ۴۰۹ هزار و ۶۸۴ واحدی توقف کرد. همچنین شاخص قیمت ۴۸۹ واحد رشد کرد و در کانال ۳۲۰ هزار و ۹۴۳ واحدی ایستاد.

در این بازار ۳۲۷ هزار معامله به ارزش ۵۲ هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال انجام شد. در این روز شاخص بازار اول ۰.۱۱ درصد معادل ۱۱ هزار واحد رشد کرد و در کانال یک میلیون ۵۶ هزار واحدی ایستاد.

شاخص بازار دوم نیز ۰.۲۰ درصد تقویت شد و در کانال دو میلیون و ۷۵۷ هزار واحدی توقف کرد. شاخص آزاد شناور نیز ۰.۱۷ درصد معادل ۳ هزار واحد تقویت شد و در کانال یک میلیون و ۸۲۹ هزار واحدی قرار گرفت.

در این روز به ترتیب نماد‌های بوعلی، شپنا، شستا، شبندر و اختبر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل تقویت بازار سرمایه شدند.

در مقابل نماد‌های کگل، شنفت، پارس و خگستر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.

در معاملات این روز با وجود این که گروه خودرو رشد خوبی داشتند و شاخص را بالا کشیدند، اما در ادامه گروه خودرو ریزش کرد، اما گروه پالایشی از همان ابتدا پر قدرت ظاهر شد و شاخص کل را بالا کشید.

پالایشی‌ها شاخص کل بورس را سبز پوش کردند

 

  

https://naghdineh.ir/page/90730/
لینک مطلب :
چاپ print version