کیپاد و خاطری که آرام‌تر می‌شود

کیپاد و خاطری که آرام‌تر می‌شود

نقدینه- با تشدید رقابت بین بانک‌ها در ارائه خدمات خلاقانه و نوین، بانکی موفق‌تر خواهد بود که بتواند به اکثر نیازهای مالی و بانکی مشتریان در هر نقطه مکانی و در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهد و بخشی از دغدغه ذهنی مشتریان را در این زمینه رفع کند.

 به گزارش پایگاه خبری نقدینه، در راستای ربودن گوی رقابت از رقبا، اکثر بانک‌ها، این ضرورت یعنی ارائه خدمات خلاقانه و جدید را درک کرده‌اند، اما الزاماً درک موضوع به معنای موفقیت در انجام آن کار نیست و بانکی توانسته سهم خود را از بازار رقابت به دست آورد که نیازسنجی درستی از خواسته‌های مشتریان انجام داده و در اجرا سریع‌تر و دقیق‌تر عمل کرده است.  بانک پاسارگاد از جمله بانک‌هایی است که از همان بدو تأسیس، چشم‌اندازهایی آینده‌نگرانه و مطابق با نیازهای حال و آینده مشتریان طراحی کرده و با آینده‌نگری به حوزه‌های نوین ورود کرده‌است و البته در این حوزه‌ها، موفقیت‌های خوبی نیز به‌دست آورده که نمونه آن‌ها، طراحی کیف پول الکترونیک با علامت اختصاری «کیپاد» است.  کیپاد، خدمتی است که با اتکا به توان و دانش بومی جوانان فعال در گروه‌مالی‌پاسارگاد، با هدف ایجاد تحول در عرصه پرداخت‌های خرد روزمره، عرضه شده که البته فقط مختص مشتریان این بانک خصوصی نیست و همه علاقمندان دارای کارت بانکی هر یک از بانک‌ها، می‌توانند نسبت به نصب و بهره‌برداری از آن اقدام کنند.

  با این کیف پول، مشتریان و مخاطبان می‌توانند به راحتی و بدون اتلاف وقت، پرداختی سریع، امن و خوشایند را در حوزه‌‌های گوناگون تجربه کنند و با خاطری آرام به اداره امور خود بپردازند. در حقیقت اپلیکیشن کیپاد امنیت پول و تسهیل خدمات را به صورت همزمان برای مشتریان به همراه می‌آورد و با به‌کارگیری سطوح احراز هویت قوی بر اساس شناخت از مشتریان و عدم نیاز به ‌ذخیره‌سازی اطلاعات بانکی در تلفن همراه و عدم نیاز به ورود رمز در هر تراکنش، امنیت را برای حفظ پول و تراکنش‌های افراد افزایش می‌دهد. 

همچنین با توجه به اینکه خدمات این اپلیکیشن از طریق تلفن همراه ارائه می‌شود و تلفن همراه همواره به عنوان یک وسیله‌ شخصی در دسترس دارنده‌ کیف پول الکترونیک است، امکان پرداخت در همه جا برای دارنده این کیف پول فراهم است و این امر کمک می‌کند فرد تماس کمتری با شکل فیزیکی پول و کارت بانکی داشته باشد. در عین حال، این یک مزیت به‌خصوص برای شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا است و خطر گسترش بیماری از طریق تبادل شکل فیزیکی پول را از بین می‌برد.  کیپاد، از نظر اقتصادی هم منافع ملی و فردی  زیادی را به همراه دارد و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های میلیاردی استهلاک اسکناس در هر سال می‌شود ضمن این که افرادی که قبلاً همواره از پول و کارت‌بانکی استفاده می‌کردند دیگر نگران گم‌شدن یا ضدعفونی کردن آن‌ها نیستند و این کیف پول، هزینه‌ های جانبی به دارنده، تحمیل نخواهد کرد.  از جمله نقاط‌قوت کیپاد قابلیت‌های متنوع و کاربردی آن است.

از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  * انتقال وجه کارت به کارت: امکان انتقال‌وجه کارت‌به‌کارت در این نرم‌افزار به‌سادگی در اختیار افراد قرار گرفته‌است. برای این کار، کافی‌است شماره کارت مبدا، کارت مقصد و مبلغ دلخواه انتقال‌وجه را وارد کنید و انتقال‌وجه خود را انجام دهید

.* مدیریت و فروش سهام عدالت: در این نرم‌افزار با انتخاب گزینه سهام‌عدالت، امکان مشاهده و مدیریت سبد دارایی سهام، ارزش و قیمت روز آن برای مشمولینی که روش سهامداری مستقیم را انتخاب نموده‌اند، فراهم شده‌است. 

*پرداخت آنلاین عوارض آزادراه‌ها: مالکان خودروهایی که قصد عبور از آزادراه‌های مجهز به سامانه پرداخت‌الکترونیکی عوارض آزادراهی را دارند، می‌توانند با نصب اپلیکیشن کیپاد، ضمن ثبت شماره پلاک خودرو یا خودروهای خود و انتخاب آزادراه‌های عبوری، نسبت به پرداخت عوارض آزادراه‌ها اقدام‌کرده و با خیالی آسوده از گذرگاه‌های الکترونیکی عبور کنند.

* استعلام رایگان و پرداخت خلافی خودرو: جریمه رانندگی، از جمله مواردی است که هر روز تعداد زیادی از راننده‌ها با آن سر و کار دارند. با ثبت بار‌کد پشت کارت خودرو و یا اسکن آن در قسمت خلافی، می‌توان نسبت به استعلام رایگان خلافی خودرو اقدام و در نهایت خلافی خودرو را پرداخت کرد.

* انتقال به حساب: یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد اپلیکیشن کیپاد، انتقال موجودی کیف پول به حساب کاربر است. با این قابلیت می‌توان در صورت لزوم با مراجعه به قسمت انتقال حساب، مبلغ اعتبار کیف پول را از طریق کد شبا (ثبت شده در قسمت پروفایل)، به حساب بانکی خود انتقال داد.

*پرداخت عوارض طرح ترافیک: از آنجایی که در طول روز افراد زیادی جهت انجام امور روزمره خود نیاز به رفت و آمد در محدوده طرح ترافیک و یا آلودگی هوا را دارند؛ اپلیکیشن کیپاد امکان پرداخت بدهی عوارض طرح ترافیک را فراهم کرده است. از این طریق می‌توان به راحتی با مراجعه به قسمت عوارض طرح ترافیک، پلاک خودروی خود را ثبت کرده و نسبت به استعلام و پرداخت بدهی اقدام شود. 

*پرداخت مبتنی بر کد تصویری: پرداخت از طریق کدQR، یکی دیگر از خدمات کیف پول همراه پاسارگاد است که با هدف حذف پول نقد در پرداخت‌های خرد روزمره، امکان خرید از فروشگاه ‏های تحت پوشش و یا پرداخت هزینه وسایل حمل‌ونقل عمومی را فراهم کرده‌است.

*  انتقال پول به دیگر کاربران: انتقال اعتبار به کاربری دیگر بدون انتقال به درگاه پرداخت و تنها با انتخاب فرد موردنظر از فهرست تماس‌ها و یا وارد کردن شماره تماس فرد مورد نظر، قابلیتی است که کیپاد برای کاربران خود فراهم ساخته‌است.

*شارژ کارت‌های شهروندی: در صورتی که گوشی موبایل شما مجهز به فناوری NFC باشد، می‌توانید با استفاده از کیپاد کارت شهروندی خود را در شهرهای مشهد و قزوین شارژ کنید. برای این کار کافی است با استفاده از گزینه خرید شارژ، مبلغ موردنیاز خود را وارد کنید و پس از کسر مبلغ شارژ از کیف پول، کارت شهروندی خود را به پشت تلفن همراه نزدیک کنید تا بدون نیاز به مراجعه کیوسک‌های شارژ بتوانید کارت‌های بلیت خود را شارژ کنید. لازم به ذکر است شارژ کیف پول و یا انتقال اعتبار نیاز به پرداخت کارمزد ندارد و امکان ارائه این خدمت به شهروندان دیگر شهرهای کشور نیز در آینده نزدیک فراهم خواهد شد. 

*  اشتراک و پخش آنلاین فیلم و سریال آیو: در اپلیکیشن کیپاد علاوه بر خرید اشتراک آیو این امکان وجود دارد که تنها با یک کلیک، برنامه­‌های اولین تلویزیون اینترنتی ایران (آیو) را مشاهده کنید.     اپلیکیشن کیپاد را می‌توان از طریق برنامه‌های مجاز ارائه نرم افزار، سایت بانک پاسارگاد به نشانیbpi.ir  و سایت کیپاد به نشانی kipod.ir دریافت کرد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص جزئیات خدمات ارائه شده در این برنامه، مرکز تماس مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به شماره 23505 (کلید4) آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.  

https://naghdineh.ir/page/64836/
لینک مطلب :
چاپ print version